Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 7 z 35)

Technologia

  • Zmiany na rynku pracy powodują, że osoby z niepełnosprawnościami i ograniczoną mobilnością, które jeszcze kilka lat temu nawet nie myślały o pracy zarobkowej, dziś mogą ją podjąć i z sukcesem wykonywać. Wprawdzie wskaźnik zatrudnienia w tej grupie nadal jest niski, ale jest coraz więcej inicjatyw, które mogą go poprawić. Zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami sprzyja... Czytaj więcej »

  • Anonymous, najbardziej znany kolektyw haktywistów, opublikował kolejne zdjęcia zhakowanych, rządowych stron internetowych w Rosji i na Białorusi. Od początku inwazji na Ukrainę grupa, która oficjalnie wytoczyła cyberwojnę Władimirowi Putinowi, nie przestaje atakować także prokremlowskich instytucji i mediów. – To jest bez wątpienia coś, o czym mówi cała Rosja. Te strony w... Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój usług kurierskich dla swoich klientów. Od lutego 2022 r. mogą oni odebrać lub zwrócić przesyłki z platformy zakupowej Allegro we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje partner technologiczny – firma Smart Points, operator pocztowy i dostawca rozwiązania typu „last mile” dla firm... Czytaj więcej »

  • Hochland stawia na rozwój, a cyfryzacja będąca fundamentem nowoczesnego przedsiębiorstwa została uznana za jeden z filarów strategii rozwoju firmy. Czytaj więcej »

  • W 2021 roku, firma Kärcher po raz pierwszy w swej historii przekroczyła próg trzech miliardów euro obrotu w ciągu jednego roku obrotowego. Z całkowitym obrotem 3,092 mld euro, ekspert w dziedzinie czyszczenia pobił zeszłoroczny rekord o 13,6%. Sukces ten jest równomiernie rozłożony na wszystkie regiony i grupy produktów. Kärcher odnotował wzrost o 25% w ciągu dwóch ostatnich -... Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska rozwija swój program lojalnościowy i wprowadza wiele zmian w Programie Skarbonka oferując dodatkowe korzyści dla klientów sieci. Po uzyskaniu określonego w regulaminie statusu klienci Auchan będą mogli skorzystać z rabatów na Kartę Skarbonka, program zawiera także dodatkowe benefity dla seniorów, którzy ukończyli 60 lat i posiadaczy Karty Dużej Rodziny.... Czytaj więcej »

  • InPost wprowadza usługę „szybkie zwroty” w aplikacji InPost Mobile, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie®. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i bardzo intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w... Czytaj więcej »

  • Komisja zaproponuje Parlamentowi Europejskiemu i Radzie podpisanie deklaracji praw i zasad, które będą określać kierunek transformacji cyfrowej w UE. Czytaj więcej »

  • InPost uruchomił Voicebot

    Środa, 19 stycznia 2022

    InPost uruchomił Voicebot o imieniu Mat. Jest to zaawansowana technologicznie platforma systemowa, Która trafnie rozpoznaje z jakim tematem klient dzwoni i udziela odpowiedzi. Mat dzięki warstwie sztucznej inteligencji potrafi odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę rosnącej ilości przesyłek. Czytaj więcej »

  • Implanty wszczepiane pod skórę mogą dziś zastępować klucze do drzwi czy dowody osobiste. Niedawno firma Walletmor wypuściła na rynek pierwszy na świecie implant płatniczy. Jak podkreśla jej założyciel, Wojciech Paprota, jest on cieńszy niż papierowa kartka, niewielki i elastyczny, a płatności zbliżeniowe to tylko jedna z jego potencjalnych funkcjonalności. Implant wyposażony... Czytaj więcej »

  • Ponad 70% detalistów uważa, że bezpieczeństwo urządzeń jest kluczowe z perspektywy zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych firmy i klientów. Przetwarzanie dużych ilości informacji, w tym danych wrażliwych, adresów czy szczegółów dotyczących płatności, wymaga wyjątkowej ostrożności. Zapewnienie im odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa stanowi ogromne wyzwanie dla... Czytaj więcej »

  • Digital Services Act, czyli kodeks usług cyfrowych, to jedna z najważniejszych regulacji dotyczących rynku usług cyfrowych, nad którą pracuje w tej chwili Unia Europejska. Nowe przepisy, które mają ukrócić dominację cyfrowych gigantów, zwiększyć ochronę użytkowników platform społecznościowych i zapewnić transparentność ich działania, mają szansę zostać przyjęte już... Czytaj więcej »

  • Problem z niedoborem chipów na globalnym rynku uderzył najpierw w branżę motoryzacyjną, powodując przestoje w fabrykach samochodów i zmuszając koncerny do ograniczenia produkcji. W efekcie, według ACEA, w samej Europie sprzedaż nowych samochodów spadła o nawet kilkadziesiąt procent. Kryzys rozlał się już także na inne branże, w tym m.in. na producentów komputerów. Rynkowi... Czytaj więcej »

  • W 2021 roku rekordowe trasy pokonały nie tylko Polki i Polacy, ale także mieszkanki i mieszkańcy innych europejskich i afrykańskich krajów. Czytaj więcej »

  • Zainteresowanie klientów Intermarché oferowaną przez sieć aplikacją mobilną stale wzrasta. Od początku 2020 roku potrojono liczbę jej aktywnych użytkowników, która wynosi już ponad 300 tysięcy osób. Jednocześnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem programu lojalnościowego, którego debiut planowany jest na 2022 rok. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, Intermarché... Czytaj więcej »

  • Bolt Market – debiutująca na polskim rynku usługa zakupów spożywczych online z dostawą do domu – wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach w Polsce. Czytaj więcej »

  • Roboty dowożące jedzenie i zakupy pod drzwi mają być już wkrótce nowością na polskim rynku dostaw. Pomysł na wykorzystanie tego typu urządzeń do dostarczania zakupów, poczty czy pizzy, poruszających się po chodnikach i ścieżkach rowerowych, powstał jeszcze przed wybuchem pandemii, ale to właśnie w jej wyniku innowacja nabrała rozpędu. Niektórzy zagraniczni gracze, na... Czytaj więcej »

  • Automatyzacja procesów zakupowych w sklepach stała się faktem. Zmiany zachowań konsumenckich wskazują, że liczba klientów chcących korzystać z rozwiązań samoobsługowych, wzrasta w lawinowym tempie, a kolejne placówki handlowe różnej wielkości wdrażają systemy bezobsługowe na niespotykaną wcześniej skalę. Czytaj więcej »

  • Żabka wprowadza system Paysafecash

    Wtorek, 14 grudnia 2021

    Wiodąca na rynku, wyspecjalizowana platforma płatnicza Paysafe, rozszerza współpracę z polską siecią handlową Żabka, posiadającą ponad 7 700 sklepów typu convenience na terenie całej Polski. Teraz Żabka będzie stanowić punkt płatniczy dla internetowego rozwiązania gotówkowego firmy Paysafe – Paysafecash. Jest to alternatywna metoda płatności dedykowana klientom, którzy... Czytaj więcej »

  • Polski start-up opracował materiał, który może zastąpić plastik w wielu różnych zastosowaniach, przyczyniając się do ograniczenia nieodnawialnych zasobów naturalnych takich jak torf. Wykorzystuje do tego naturalne włókna roślinne. Dziś głównie proponuje ich zastosowanie w rolnictwie – do podłoży w uprawach roślin. Dzięki temu kiełkujące rośliny są mniej narażone na... Czytaj więcej »

  • Panele fotowoltaiczne na dachach to coraz częstszy widok na polskiej wsi. Rolnicy coraz chętniej korzystają z rozwiązań OZE, w czym pomaga m.in. możliwość uzyskania dofinansowania z programu Agroenergia. Eksperci ubezpieczeniowi radzą, by tego typu instalacje włączyć w zakres posiadanej polisy. Ochrona ubezpieczeniowa zadziała m.in. w przypadku przepięcia czy zniszczenia paneli na... Czytaj więcej »

  • Polskie MŚP w cyfrowym ogonie Europy

    Czwartek, 25 listopada 2021

    Dla blisko 80 proc. firm z sektora MŚP podczas wdrażania oprogramowania do zarządzania biznesem kluczowe jest profesjonalne doradztwo oraz kompleksowe wsparcie ze strony dostawcy. Kwestie finansowe mają drugorzędne znaczenie. Takie wnioski płyną z raportu Symfonii, producenta oprogramowania dla sektora MŚP, w którym zapytano małe i średnie firmy o rozwiązania, które usprawniłyby... Czytaj więcej »

  • SIG NEO to techniczne arcydzieło – aseptyczny system nalewania produktów debiutujący z innowacyjnym rodzinnym opakowaniem combivita. SIG NEO jest centralnym elementem platformy nowej generacji firmy SIG i najszybszą na świecie maszyną napełniającą dla rodzinnych opakowań kartonowych z wydajnością do 18.000 szt. na godzinę. SIG NEO ma najlepsze w swojej klasie wskaźniki... Czytaj więcej »

  • Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej... Czytaj więcej »

  • –​ Nie tyle wytyczne w postaci krajowej strategii wdrażania chmury, co konkretne działania są konieczne, aby Polska dogoniła liderów europejskich pod względem poziomu zastosowania technologii chmurowych – podkreśla Magda Dziewguć z Google Cloud Polska. Z raportu McKinsey & Company wynika, że dziś ich wykorzystanie w Polsce jest 14-krotnie niższe, przez co krajowe firmy... Czytaj więcej »

  • 41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie więcej przedsiębiorców widzi potencjał tych rozwiązań. Połowa firm celuje w robotyzację cyfrową, 45% myśli o botach, a 28% zamierza zainwestować w roboty przemysłowe – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na... Czytaj więcej »

  • Rosnąca świadomość konsumentów, zmiana nawyków żywieniowych oraz innowacje w przemyśle spożywczym sprzyjają rozwojowi nowoczesnych metod utrwalania żywności. Z uwagi na pandemię, coraz częściej zwracamy uwagę na trwałość produktów. Z jednej strony, rzadziej odwiedzamy sklepy, jednocześnie dbając o własne bezpieczeństwo zdrowotne, z drugiej natomiast ograniczamy ilość... Czytaj więcej »

  • Operatorzy centrów handlowych poszukują nowych rozwiązań, które pomogą ułatwić wizytę w przestrzeniach handlowo-rozrywkowych oraz dostarczą klientom pozytywnych wrażeń zakupowych. Najnowsze systemy monitoringu i kontroli dostępu mogą skutecznie wspierać managerów w projektowaniu bezpiecznych przestrzeni zakupowych, dostosowywaniu oferty do nieustannie zmieniających się... Czytaj więcej »

  • Masowe przejście na pracę zdalną okazało się czynnikiem, który wpłynął na cyberbezpieczeństwo polskich firm. Prawie co piąta z nich odnotowała w ubiegłym roku wzrost liczby ataków hakerskich. Ich celem, będącym zarazem najsłabszym ogniwem całego systemu cyberbezpieczeństwa, najczęściej są pracownicy i ich skrzynki mailowe. W przypadku ataku phishingowego mogą posłużyć... Czytaj więcej »

  • Dla biznesu pandemia COVID-19 okazała się katalizatorem cyfrowej transformacji. – To po prostu wykorzystanie technologii do tego, żeby firma działała lepiej, sprawniej, bardziej elastycznie – mówi Andrzej Syta z Goldenore. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw inwestuje w nowoczesne rozwiązania IT, by przygotować się na ewentualne kolejne kryzysy. Tego typu inwestycje to... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51